اتوماسین کوره آجرپزی هوفمن، محصولی دانش‌بنیان

خانه / اتوماسین کوره آجرپزی هوفمن، محصولی دانش‌بنیان

سرفصل‌ها

کاهش مصرف گاز و افزایش تولید آجر یکی از خواسته‌های اصلی کارخانجات آجر است. اتوماسیون پخت آجر در کوره هوفمن یکی از محصولات اصلی شرکت بسامد است. این محصول در سال 1400 درجه دانش‌بنیانی را از مرکز شرکت‌های دانش‌بنیان دریافت کرده است. اتوماسیون پخت در کوره آجر هوفمن باعث کاهش مصرف گاز و افزایش تولید کارخانه می‌شود.

با اتوماسیون کوره آجرپزی هوفمن فرایند پخت آجر در کوره به هوش مصنوعی سپرده می‌شود. شرکت بسامد توانسته است با طراحی ابزارهای الکترونیکی و رایانه‌ای لازم، فرایند پخت آجر را بهینه‌سازی کند.

بهینه‌سازی مصرف سوخت و کاهش مصرف گاز یکی از نتایج استفاده از اتوماسیون پخت در کوره هوفمن است. کوره آجر هوفمن اگر به اتوماسیون پخت بسامد مجهز باشد می‌تواند تا 50 درصد کاهش مصرف گاز را تجربه کند.

برای کاهش مصرف گاز طبیعی، اولین گام حذف خطای انسانی است. خطای انسانی باعث درجا زدن بی‌مورد، نوسان دما، و افت کیفیت آجر می‌شود. سیستم بهینه‌سازی بسامد طوری طراحی شده که هر 60 ثانیه یک بار کل فرایند پخت را به صورت هوشمند کنترل می‌کند. به این ترتیب، احتمال خطا در آن بسیار پائین است.

با حذف خطای انسانی و اتوماسیون کوره می‌توان از پتانسیل‌های هر کارخانه استفاده بهینه کرد. همه این موارد در کنار استفاده از هوش مصنوعی، به مدیریت بهتر پخت در کوره منجر می‌شود.

اتوماسیون کوره هوفمن قبلاً تأییدیه سازمان توسعه صنعتی ملل متحد، یونیدو، و سازمان بهینه‌سازی مصرف انرژی کشور را دریافت کرده است.

این محصول تاکنون در نزدیک به 50 کوره در سراسر کشور نصب شده است. مصرف گاز بسیاری از این کارخانه‌ها پس از اتوماتیک کردن کوره تا 50 درصد کاهش پیدا کرده است.

اتوماسیون پخت کوره هوفمن صاحب تأییدیه صنف آجر اصفهان است. همچنین، شرکت بسامد رضایتنامه‌هایی از کارخانه آجر هادیان، دادخواه، نور شهریار و چندین و چند کارخانه دیگر را به خاطر نصب و راه‌اندازی این محصول دریافت کرده است.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص نصب اتوماسین کوره هوفمن و کاهش مصرف سوخت در کارخانه آجر از اینجا با ما تماس بگیرید.

سرفصل‌ها

شبکه‌های اجتماعی